+90 850 532 10 42

Sosyal Medyada Biz}

DenizBank

1997 yılında özelleştirilen DenizBank, Ekim 2006 itibariyle kamu finansmanı alanında dünya lideri olan Dexia Grubu bünyesinde faaliyet  göstermektedir.

Denizbank, 526 şube ve 8255 çalışanı ile Türkiye’ deki bankacılık sisteminin önemli kuruluşlarından biridir.

PROJENİN AMACI

Denizbank Genel Müdürlük Binası ve Türkiye geneline yayılmış toplam 526 şubede baskı işinin konsolide edilmesi. Konsolide edilen baskı işinin projelendirilmesi, uygulanması, kullanıcı eğitimlerinin verilmesi ve servis desteğinin sağlanması hizmeti.

Yazdırma, fotokopi, faks, tarayıcı, e-posta gönderme gibi tüm dokümantasyon ihtiyaçlarının karşılanması. Uygulama yazılım çözümleri ile tüm bu süreçlerin yönetilmesi, raporlanabilmesi, kesintisiz ve kontrol edilebilir şekilde sürdürülmesi. Güvenli, kaliteli ve kontrollü baskı ortamının oluşturulması.

Maliyetlerin azaltılması için yazılım ve donanım özellikleri kullanılarak baskı adetlerinin düşürülmesi.Bu sayede toplam sahip olma maliyetinin  azaltılması.

denizbank DenizBank

GERÇEKLEŞTİRİLEN ÇÖZÜM

Denizbank, tüm bu ihtiyaçların Türkiye genelinde planlanması, projelendirilmesi, uygulanması ve bölgesel hizmet desteğini belirlenen servis seviyelerinde verebilecek; yetkinliğe, tecrübeye ve kurumsal hizmet anlayışına sahip profesyonel çözüm ortağı olarak Artı & Artı ‘yı tercih etmiştir.

Yapılan çalışma ile Denizbank’ın Türkiye geneline yayılmış şubelerinde ve Genel müdürlük binasında HP çok fonksiyonlu ürünlerin kurulumu yapılmış. Ürünlerin uzaktan yönetimini ve kontrollünü sağlayan HP yazılımları yüklenmiştir.

Gerçekleştirilen projede tüm iş süreçlerini içeren “proje planı” yapılmış ve Denizbank’ a sunulmuştur. Proje planına doğrultusunda 3 hafta içinde merkez ve tüm şubeler dahil olmak üzere cihazların lojistiği yapılmış, kurulum ve eğitim hizmetleri tamamlanmıştır. Bu süreçler sonrasında proje başarılı bir şekilde teslim edilmiştir. Bugüne kadar 526 şube, bölgeler ve genel müdürlük olmak üzere 1300 den fazla ürün kurulumu yapılmış ve 8000 den fazla çalışana eğitim verilmiştir.

Denizbank’ın Türkiye genelinde 81 ilde şehir merkezinden ilçelere kadar genişlemiş yapısına, Artı &Artı olarak hizmet vermekteyiz. Artı & Artı olarak  Türkiye geneline yayılmış servis organizasyon yapısına sahibiz. 81 ilde 105 yaygın hizmet noktamız ile  başarılı bir şekilde servis hizmeti sunmaktayız. Bu çalışmalar Denizbank’ ın sürekli açtığı şubelerde devam etmektedir. Türkiye’ nin her noktasında verilen “6 saat içinde onarım garantisi” hizmeti ile müşteri memnuniyeti en üst seviyede tutulmuştur.

Çalışmanın başladığı ilk günden itibaren HP yazılımlarıyla online olarak ürünlerin arıza durumu ve sarf malzeme takibi yapılmaktadır. Bu sayede Türkiye’nin her yerinde 6 saatte çözüm sunulmaktadır.

Online olarak izlediğimiz yazılımdan gelen arıza koduna göre operasyon ekibimiz gerekli yedek parça ya da yedek ürünü hareketini sağlayarak problemleri gidermektedir. Sarf ihtiyacını yine aynı yazılımla online olarak takip ederek gerekli olan sarf malzemenin lojistiğini sağlayarak Denizbank da 4,5 yıldır kesintisiz bir çalışma ortamı oluşturulmuştur.

Türkiye genelinde belirlenen servis seviyeleri doğrultusunda müşterimize 7×24 kaliteli ve zamanında servis hizmeti sağlanmaktadır. Yapılan işler düzenli olarak raporlanmaktadır. Belirli aralıklarla Memnuniyet anketleri yapılmakta ve Türkiye genelinde belirlenen servis seviyeleri düzenli olarak ölçülmektedir. Bu sayede müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesi üst seviyede tutulmaktadır.

Yapılan operasyonlar Denizbank ve HP tarafından ödüllendirilmiştir. Projenin süresi 4 yıl ile belirlenmiş, başarısı sebebiyle 3 yıl süre ile uzatılmıştır.