+90 850 532 10 42

Sosyal Medyada Biz}

Starbucks

2002 yılından beri fark yaratan pek çok uluslararası markayı Türkiye’ye getiren Shaya dünyaca ünlü markalar ile Türk tüketicisini buluşturmaktadır.Shaya’nın Türkiye’de; 200’ü aşkın mağazası bulunmaktadır.

PROJENİN AMACI

Shaya bünyesinde Türkiye geneline yayılmış 204 lokasyonu yer alan HP marka yaklaşık 3000 adet ürün için Türkiye genelinde belirlenen servis seviyeleri doğrultusunda servis verilmesi.

Shaya, Türkiye genelinde 7×24 servis, 6 saat çözüm garantisi ve bölgesel hizmeti verebilecek yetkinliğe, tecrübeye ve kurumsal hizmet anlayışına sahip profesyonel bir çözüm ortağı olarak Artı &Artı ‘yı tercih etmiştir.

Artı & Artı, HP ‘nin en büyük iş ortaklarından biridir. Hp’nin tüm ürünlerini satmaya yetkili ve bu konuda oldukça yüksek bir ciroya sahiptir. Servis Hizmetleri konusunda HP’nin Yetkili Servis Merkezidir. Servis hizmeti verilen ürün dağılımı ve yüksek iş hacmi kapasitesi ile Türkiye’nin en büyük yetkili servis merkezidir.

starbucks Starbucks

GERÇEKLEŞTİRİLEN ÇÖZÜM

Artı & Artı Teknoloji Hizmetleri’nin HP ile stratejik iş ortaklığı, proaktif ve reaktif katma değerli ürün ve hizmetler konusunda sektörün önde gelen firmalarından olması bu projede tercih edilmesinin başlıca sebebidir.

Shaya bünyesinde yer alan tüm Türkiye genelindeki 200’ü aşkın mağazalarında bulunan sunucu, yazıcı, pc, notebook,adsl modem, firewall ve altyapı (kablolama) katmadeğerli onarım ve yazılım destek hizmeti verilmektedir.

Yeni şube açılışlarında sistemlerin ve alt yapılarının kurulum işlemlerinin gerçekleştirilmesi sağlanmaktadır.

Artı & Artı olarak Türkiye geneline yayılmış servis organizasyon yapısına sahibiz. 81 ilde 105 yaygın hizmet noktamız ile başarılı bir şekilde servis hizmeti sunmaktayız.

Türkiye genelinde belirlenen servis seviyeleri doğrultusunda müşterilerimize 7×24 kaliteli ve zamanında servis hizmeti sağlanmaktadır. Yapılan işleri düzenli olarak raporlanmaktadır. Belirli aralıklarla Memnuniyet anketleri yapılmakta ve SLA seviyeleri düzenli olarak ölçülmektedir. Bu sayede müşteri memnuniyet ve hizmet kalitesi üst seviyede tutulmaktadır.

Artı & Artı olarak müşterimize daha kaliteli ve profesyonel hizmet sunmak için; Service Plus servis süreç takip programını geliştirdik. Service Plus sayesinde müşterilerimize web ortamında servis süreçlerini takip etme imkanı sunuyoruz. Service Plus ile müşterimize yeni servis kaydı açabilme, kaydı yapılmış servis çağrılarını takip edebilme ve yapılmış olan tüm servis işlemleri ile ilgili detaylı rapor alabilme imkanı sunuyoruz.