+90 850 532 10 42

Sosyal Medyada Biz}

The Marmara

İstanbul’un tam kalbinde, Taksim’in 5 yıldızlı sembolü The Marmara Taksim, Pera’nın tarihi dokusunu yaşatan The Marmara Pera, iş merkezlerine, alışverişe, hareketli yaşama birkaç dakikalık uzaklıktaki The Marmara Şişli, Boğaz’ın kıyısı Ortaköy’de Osmanlı’nın izlerini taşıyan atmosferiyle kusursuz düğün ve organizasyonlara ev sahipliği yapan The Marmara Esma Sultan, Toros Dağları’yla Akdeniz mavisini buluşturan The Marmara Antalya, “5 Star Diamond Award” sahibi, Türkiye’nin ilk “Small Luxury Hotels of The World” üyesi, dünyanın en iyi butik otellerinden The Marmara Bodrum, ev konforunu sunan rezidanslar The Marmara Suadiye, The Marmara Çamlıca ve The Marmara Pendik, New York tarzı yaşam için The The Marmara Manhattan…

Her zaman “en iyi”yi sunan The Marmara sizi, yılların getirdiği deneyim, üstün kalite ve hizmetin konforla buluştuğu otel ve rezidanslarının ayrıcalıklı dünyalarına davet ediyor…

PROJENİN AMACI

Otel bünyesinde baskı işinin konsolide edilmesi. Konsolide edilen baskı işinin projelendirilmesi, uygulanması, kullanıcı eğitimlerinin verilmesi ve servis desteğinin 3 yıl süre ile sağlanması hizmeti.

Yazdırma, fotokopi, faks, tarayıcı, e-posta gönderme gibi tüm dokümantasyon ihtiyaçlarının karşılanması. Uygulama yazılım çözümleri ile tüm bu süreçlerin yönetilmesi, raporlanabilmesi, kesintisiz ve kontrol edilebilir şekilde sürdürülmesi. Güvenli, kaliteli ve kontrollü baskı ortamının oluşturulması.

Maliyetlerin azaltılması için yazılım ve donanım özellikleri kullanılarak baskı adetlerinin düşürülmesi.Bu sayede toplam sahip olma maliyetinin  azaltılması.

b_themarmara2 The Marmara

GERÇEKLEŞTİRİLEN ÇÖZÜM

The Marmara, tüm bu ihtiyaçların planlanması, projelendirilmesi, uygulanması ve hizmet desteğini belirlenen servis seviyelerinde verebilecek; yetkinliğe, tecrübeye ve kurumsal hizmet anlayışına sahip profesyonel çözüm ortağı olarak Artı & Artı ‘yı tercih etmiştir.

Yapılan çalışma ile The Marmara bünyesinde baskı analizi yapılmış. Takiben analiz sonucunda Kurum bünyesinde bulunan aylık baskı adetleri ve bu baskıların dağılımları detaylı olarak hesaplanmıştır.

Gerçekleştirilen projede tüm iş süreçlerini içeren “proje planı” yapılmış ve Otel Yönetimine sunulmuştur. Proje planı doğrultusunda cihaz lojistiği yapılmış, kurulum ve eğitim hizmetleri tamamlanmıştır. Bu süreçler sonrasında proje başarılı bir şeklide teslim edilmiştir.

Analize bağlı olarak otel  bünyesinde HP çok fonksiyonlu ürünlerin kurulumu yapılmış. Ürünlerin uzaktan yönetimini ve kontrollünü sağlayan HP yazılımları yüklenmiştir. Ayrıca belirtilen yazıcılara güvenlik yazılımları kurulmuş ve alınan baskıların güvenli olması sağlanmıştır.

Türkiye genelinde belirlenen servis seviyeleri doğrultusunda müşterimize 7×24 kaliteli ve zamanında servis hizmeti sağlanmaktadır. Yapılan işler düzenli olarak raporlanmaktadır. Belirli aralıklarla Memnuniyet anketleri yapılmakta ve servis seviyeleri düzenli olarak ölçülmektedir. Bu sayede müşteri memnuniyet ve hizmet kalitesi üst seviyede tutulmaktadır.