+90 850 532 10 42

Sosyal Medyada Biz}

Telefon Santral Sistemleri

Santral sistemleri, kurumlarda, işletmelerde ve birden çok çalışanı olan ofislerde, iç ve dış telefon görüşmeleri telefon santralleriyle yönetilir. Santraller aynı numara üzerinden birden fazla hat ile iletişim kurulmasını sağlar. Tek bir hat üzerinden, aynı anda birçok aramanın karşılanması firmaların kesintisiz iletişim ihtiyacı için çok önemlidir. Santrala bağlı kurum çalışanı, kurum içi ve kurum dışı hatlara rahatlıkla bağlanabilmekte, kurum içi görüşmeleri ücretsiz yapabilmektedir.

Analog Santral sistemlerinde; her kullanıcı santrala kablolar ile bağlanmıştır.Bütün görüşmeleri yönetebilmekle beraber kurumun ihtiyaç duyabileceği konferans, tekrar arama, yönlendirme ve çağrı alma gibi niteliklere sahip bulunmaktadır.

IP Santral sistemleri de internet tabanlı çalıştığı için öncelikle masa başında sabit telefon kullanma ihtiyacını ortadan kaldıracak, sabit telefonlara bağımlı kalınmayacaktır. Tablet ve dizüstü bilgisayarlar, akıllı cep telefonları üzerine kurulacak yazılım tabanlı telefonlarla kurum dışında, hatta il ve ülke dışında bile aboneler kendi ofislerindeymiş gibi telefon görüşmesi yapabilmektedir.

IP santral sistemleri normal telefon santrallerinde bulunan çağrı bekletme, aktarma ve yönlendirme özellikleri dışında, sesli mesaj bırakma, ses kaydı tutma, çağrıları sıraya koyma, bekleyen kişi sayısını belirleme gibi pek çok yeni özelliklere sahiptir. Ip santralle kurum içi görüşmeler ücretsiz yapılmakta, kurum dışı görüşmeler de oldukça düşük ücretlerle yapılmaktadır.