Bir iş yeri nasıl şikayet edilir?
Çalıştığınız kurumda iş hukukuna aykırı bir davranışta bulunulması halinde ALO 170 Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi’ne veya Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü’ne şikâyette bulunabilirsiniz.
170 şikayet edince ne olur?
İşçi Koruma Yasası’nın gerekliliklerine uymayan işletmeler, çalışanlara bildirim yapıldıktan sonra denetlenir. Denetim sonucunda müfettişler tarafından cezai yaptırımlar uygulanır. İşverenlerin, hem kendileri hem de çalışanları için OSGB şirketlerinin hizmetlerini kullanarak işçi koruma yasalarına uyma konusunda yasal bir yükümlülüğü vardır.
184’e şikayet edince ne olur?
Raporu alan tütün ekibi derhal verilen adrese giderek raporu yerinde değerlendirir. Denetim ekibi bir ihlal tespit ederse gerekli önlemler alınır ve denetim görüntüleri ve raporları sistem üzerinden merkeze gönderilir.
Bir firmayı nereye şikayet edebilirim?
Alo 175 Tüketici Şikâyet Hattı kapılarını Habertürk’e açtı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürü Ramazan Ersoy, Habertürk muhabiri Çimen Çetin’e Alo 175 Tüketici Danışma Hattı hakkında bilgi verdi.
İşyeri cimere şikayet edilir mi?
İşyerinde çalışan bir çalışanın ALO 170 telefon hattı aracılığıyla doğrudan şikâyetini iletebilmesinin yanı sıra, hem Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlükleri hem de CİMER aracılığıyla işyerindeki çalışma koşullarıyla ilgili şikâyetini dilediği zaman iletmesi mümkündür.
Alo 170 ihbar hattı işe yarıyor mu?
Çalışma Hayatı İletişim Merkezi “ALO 170”i günün 24 saati, haftanın 7 günü arayabilirsiniz. İletişim merkezimiz, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, Sosyal Güvenlik Kurumu ve Türkiye İş Kurumu tarafından sağlanan tüm hizmetler hakkında bilgi ve çözümler sunar.
170 ihbar edenin kimliği açıklanır mı?
170 İhbarcının kimliği açıklanacak mı? İhbar eden kişinin kimliği kolluk kuvvetleri tarafından korunacak ve asla üçüncü taraflara açıklanmayacaktır.
181 şikayet edince ne olur?
Şikayetçi anonim kalmak istese bile şikayeti Alo 181 müşteri temsilcisi tarafından kayıt altına alınacaktır. Kaydedilen şikayetler daha sonra ÇŞİDB’nin ilgili birimine iletilecektir. Şikayetler alındıktan sonraki üç (3) iş günü içerisinde kayıt altına alınacaktır.
Cimer’e şikayet edince ne olur?
CİMER şikayetinin sonucu nedir? CİMER’e iletilen şikayetler ilgili kamu kurumuna iletilir ve incelenir. Başvurunun sonucuyla ilgili bilgi başvuru sahibine iletilir. Şikayet başvuruları en geç 30 gün içinde tamamlanır.
174 nerenin numarası?
Tüketicinin gıda güvenliğine ilişkin her türlü bildirim ve şikâyetini yetkili mercilere kolayca ulaştırabilmesi, bildirimlerin tek bir merkezden yönetilebilmesi, en kısa sürede tüketiciye dönüş yapılabilmesi ve sonuçlarının takip edilebilmesi amacıyla ALO174 Gıda Hattı 14 Şubat 2009 tarihinde faaliyete geçirilmiştir.
Bir şikayet kaç günde sonuçlanır?
Başvurularıma ne kadar sürede cevap alabilirim? 1) 3071 sayılı Dilekçe Hakkının Kullanılmasına Dair Kanun kapsamındaki talep ve şikâyetlere cevap süresi 30 gündür. 2) 4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu kapsamındaki taleplere cevap süresi 15 iş günüdür.
Hakkımda CİMER şikayeti var mı?
Başvuruda bulunacak kişinin e-devlet şifresi, mobil imza, elektronik imza, T.C. Kimlik Numarasına sahip olması gerekiyor. Kimlik bilgileri veya internet bankacılığında kullandıkları bilgiler ve şifreleri ile e-devlet sistemine giriş yaptıktan sonra arama alanına “CİMER” yazarak kısa yol ile uygulamaya erişebiliyorlar.
İşyerini şikayet etmek için nereye başvurulur?
Sosyal Sigorta KurumuÇalışma ve Sosyal Sigorta İletişim Merkezi “ALO 170”
Alo 175’i hangi durumlarda aramalıyız?
Alo 175 tüketici danışma hattımızla tüketicilerimiz, sağlık, can ve mal güvenliği açısından tehdit oluşturan ürünler hakkında bilgi alabilmektedir.
Alo 130 ne işe yarar?
Ürün Güvenlik Raporu ve Şikayet Bildirimi.
CİMER’e şikayet edince ne olur?
CİMER şikayetinin sonucu nedir? CİMER’e iletilen şikayetler ilgili kamu kurumuna iletilir ve incelenir. Başvurunun sonucuyla ilgili bilgi başvuru sahibine iletilir. Şikayet başvuruları en geç 30 gün içinde tamamlanır.
İşletmeler nereye şikayet edilir?
ALO 174 Gıda Hattı nasıl çalışır? Bildirim – Şikayette bulunmak istiyorsunuz; şirketinizin adını, adresini ve şikayette bulunduğunuz ürün bilgilerini vermeniz kaydınızı oluşturacaktır.
170 şikayet ne zaman sonuçlanır?
İletişim merkezimize gelen tüm çağrılara uzmanlarımız doğrudan yanıt vermekte ve talepler ilk görüşmede sonuçlandırılmaya çalışılmaktadır. Çağrılara hemen yanıt verilemediği durumlarda kurum ve kuruluşlarımız ile hemen iletişime geçilmekte ve taleplere en geç 72 saat içinde yanıt verilmektedir.
Fiş vermeyen işletme nereye şikayet edilir?
Vergi kayıp ve kaçak bildiriminde bulunmak isteyen vatandaşlar, yazılı bildirimde bulunmak istememeleri durumunda ise VİMER-189 kapsamında bildirimde bulunabiliyor.